tag:blogger.com,1999:blog-4124609426686811300.post1264710338505935010..comments2023-10-31T13:34:42.570+01:00Comments on El bloc de Marc Serrano i ÒSSUL: ¡IKEA vol sortir en aquest bloc!Marc Serrano i Òssulhttp://www.blogger.com/profile/10989198635460460464noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-4124609426686811300.post-23755040933399499432010-02-04T07:30:54.560+01:002010-02-04T07:30:54.560+01:00Pídeles un sllón al menos... jejeje. Un besito. Ge...Pídeles un sllón al menos... jejeje. Un besito. GelesCenicientahttp://laschicasdelquinto.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4124609426686811300.post-90882010336626430212010-01-23T09:33:29.973+01:002010-01-23T09:33:29.973+01:00De fet, Albert, l'únic oferiment era enviar-me...De fet, Albert, l'únic oferiment era enviar-me informació de tant en tant, i sí que vaig acceptar-lo. No es tractava pas de cap proposta de transacció sinó d'un suggeriment.Marc Serrano i Òssulhttps://www.blogger.com/profile/10989198635460460464noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4124609426686811300.post-90724259306899700512010-01-22T23:31:34.064+01:002010-01-22T23:31:34.064+01:00Ostres! Sorprèn que no t'oferissin res a canvi...Ostres! Sorprèn que no t'oferissin res a canvi de la publicitat. És com si creguessin que acceptaries sense més. Molt curiosos tots els casos!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4124609426686811300.post-43965124452983566342010-01-22T21:14:27.571+01:002010-01-22T21:14:27.571+01:00Bona la seva estratègia d'aproximació i millor...Bona la seva estratègia d'aproximació i millor la teva argumentació per declinar l'oferiment. Bona senyal que et sondegin/proposin. Enhorabona!MiquelMGhttp://gamisans.catnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4124609426686811300.post-17325933601170699192010-01-22T20:26:34.596+01:002010-01-22T20:26:34.596+01:00Gràcies, Òscar. No sé si n'hi ha per tant, per...Gràcies, Òscar. No sé si n'hi ha per tant, però va sorprendre'm moltíssim. Gràcies, també, per la teva reflexió quant a la comunicació corporativa de tota la vida davant de l'huracà de la Internet de segona generació.Marc Serrano i Òssulhttps://www.blogger.com/profile/10989198635460460464noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4124609426686811300.post-34231782117673515682010-01-22T20:22:54.485+01:002010-01-22T20:22:54.485+01:00Abans de res: enhorabona! Ets un crack i les grans...Abans de res: enhorabona! Ets un crack i les grans marques (també) ho saben.<br />M'interessa moltíssim aquest tema. Crec que la comunicació corporativa encara ha d'acceptar la importancia de les eines 2.0, que els periodistes ja no són els únics creadors d'opinió, que el crossumer té cada cop més importancia... Què pot fer un DIRCOM davant d'aquesta situació? Parlar amb els òscargidhttps://www.blogger.com/profile/12123988790032440293noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4124609426686811300.post-44701445697837601792010-01-22T19:56:30.486+01:002010-01-22T19:56:30.486+01:00Hola, anònim. ¿Qui ets? (Si vols dir-ho, és clar.)...Hola, anònim. ¿Qui ets? (Si vols dir-ho, és clar.) Doncs no m'oferien res de res --d'entrada, si més no. Ni diners ni espècies. Senzillament he acceptat rebre'n informació, que, evidentment, publicaré si crec que us pot interessar.Marc Serrano i Òssulhttps://www.blogger.com/profile/10989198635460460464noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4124609426686811300.post-6410595473990549282010-01-22T19:36:22.334+01:002010-01-22T19:36:22.334+01:00Que fort, no? Escolta, i no dius què t'oferien...Que fort, no? Escolta, i no dius què t'oferien a canvi de parlar d'ells? ;)Anonymousnoreply@blogger.com