divendres, 17 de juliol del 2009

Quedo finalista al primer concurs de blocs de Sabadell

La meva enhorabona, per començar, a l'Oriol Farré, que és qui ha guanyat a dreta llei --perquè s'ho mereix, clar que sí-- el primer concurs de blocs sabadellencs Clica per Sabadell, que, encertadament, el programa municipal pro web, el Sabadell, fes clic --amb coma: és un vocatiu--, ha muntat amb motiu del Dia d'Internet, que celebràvem al maig. I disculpes, un cop més, per l'egocentrisme, la immodèstia i l'endogàmia. Però és que resulta que [El bloc de Marc Serrano i] ÒSSUL.blogspot.com, és a dir, el meu, aquest, ha estat finalista del certamen en qüestió amb el ja premiadíssim E-Campany@, del meu amic digital Albert Medrán. Gràcies als qui vau votar-me --clicar-me--, als membres del jurat --espero haver-vos tocat la fibra ceballuda amb això que tinc una gata que es diu Arraona--, i, en general, a tots els qui, algun cop, heu llegit aquest bloc de periodisme i comunicació corporativa, i de Sabadell, molt de Sabadell --quasi 4.000 visitants únics des de la tardor. (Hola, visitant.) Us recordo que podeu subscriure-us-hi per correu electrònic. Feu-ho ara, vinga, va, som-hi, au. L'acte de lliurament dels premis va tenir lloc ahir al vespre al Casal Pere Quart, que és, per cert, al número 69 de la rambla de la cocapital vallesana occidental. No vaig ser-hi perquè era a l'altra cocapital vallesana occidental, treballant per a Cupatges, que és la revista de vins en català --l'única, sí: no n'hi ha cap altra. Si sou uns hooligans del bloc, uns malalts d'Internet, uns xafarders compulsius o uns sabadellenquistes radicals, podeu llegir-ne la nota de premsa municipal o, fins i tot, el que avui en diu el Diari de Sabadell, "el diari de casa. Cada dia, al teu quiosc". Amb el seu permís --¿oi?--, us ho enganxo tot seguit. ¡Bon capde! (Foto: Ajuntament de Sabadell.)

3 comentaris:

Marc AB ha dit...

Felicitats! des de la Londres sabadellenca, si és que alguna vegada n'hi ha hagut, de sabadellenca Londres.

Albert Medrán ha dit...

Felicitats Marc! Em vaig assabentar fa un parell de dies al bloc vencedor i no sabia que també n'era finalista! I gràcies a tu descobreixo el clipping al Diari!

Això d'estar a l'exili em té una mica desconnectat...

Marc Serrano i Òssul ha dit...

Hola, Marc --¿qui ets, per cert?; no et conec, crec--, i gràcies. Gràcies, també, Albert, i enhorabona, també, és clar. Tu, tranquil, que jo et faig de corresponsal a la teva pàtria xica encantat. ;-)