diumenge, 24 de maig del 2009

Gràcies pels vostres clics

Pels que heu fet i pels que fareu per Sabadell... i per aquesta comarca de la Sabadesfera --terme que goso assegurar, sense falsa modèstia, que m'he inventat jo-- anomenada ÒSSUL.blogspot.com (El periodisme era això) tot visitant aquest web. Sense el vostre suport, sense els vostres vots, sense els vostres clics, en definitiva, aquest humil bloc no hauria aconseguit, fins ara, 120 punts al primer concurs de blocs sabadellencs Clica per Sabadell, promogut pel programa municipal Sabadell, fes clic dins les activitats que munta pel Dia d'Internet, la qual cosa l'hi situa en cinquena posició, la qual altra cosa no està malament, ¿no? Dues coses importants: el certamen no el guanya qui més vots hi obté sinó qui més agrada al jurat entre els 20 blocs més votats, és a dir, que el premi --un portàtil compacte-- no l'obté pas, per força, el primer; m'hi presento perquè crec que és una bona manera de donar a conèixer (més) aquest bloc a la ciutat, no pas per guanyar-hi res --en el cas hipotètic que em toqués, no seria pas per a mi, el portàtil. I l'altra cosa important: podeu votar-hi --i, si voleu, votar-m'hi-- fins al 12 de juny, encara. ¡Gràcies!