dissabte, 31 de gener del 2009

Ni 13 ni 15 (amb perdó per l'autobombo)

Des de la bonica comarca de l'Anoia, descobreixo aquest migdia de dissabte que els amics --l'amic-- de Cercabloc calculen que aquesta humil llibreteta digital meva és el catorzè bloc sobre periodisme --de comunicació en general, per entendre'ns-- més diguem-ne destacat dels 24 que indexen. Sé que la fita no és re de l'altre món, però poc m'hauria pensat que l'assoliria quan, fa un parell de mesos, creava ÒSSUL.blogspot.com. I m'esperona, clar. De fet, el directori de blocs catalans recorda: "Nou rànquing demà". O sigui que potser la classificació no és definitiva i la meva alegria, doncs, té una data de caducitat propera, però, en qualsevol cas, mentre duri, gràcies a tots els qui, ni que sigui de tant en tant, em llegiu, i recordeu que podeu rebre al vostre correu electrònic totes les actualitzacions d'aquest humil --no és un dir-- bloc fent clic aquí. El servei, per si calia recordar-ho, és absolutament gratuït. Ah: i, rànquings a banda, la meva enhorabona a l'Eduard Díaz per la seva exitosa iniciativa, que ja reuneix 1.092 blocs escrits en la llengua pròpia i característica d'aquest país nostre.